page_banner04

nutizie

Fastener Company - 8 di marzu di a Cumpetizione di Tug of War di u ghjornu di a donna

L'8 di marzu, e donne di Yu-Huang Electronics Dongguan Co.,ltd anu participatu à una cumpetizione di tira di guerra per celebrà u ghjornu internaziunale di a donna.L'avvenimentu hè statu un grande successu è una opportunità per a cumpagnia di mostra a so cultura corporativa è a cura umanistica.

Yu-Huang Electronics Dongguan Co., Ltd hè un fabricatore leader di viti è viti persunalizati, spicializata in prudutti d'alta qualità per industrie cum'è aerospaziale, automobilistica è elettronica.Tuttavia, ciò chì distingue a cumpagnia di l'altri in u campu hè u so focus in e persone.

5f3
 
A cumpagnia capisce chì a so forza di travagliu hè u so attivu più preziosu, è si sforza constantemente di creà un ambiente di sustegnu è cura per i so impiegati.Questu hè riflessu in diverse iniziative, cum'è furnisce prugrammi di furmazione cumpletu, offre pacchetti di compensazione cumpetitiva, è prumove l'equilibriu di u travagliu è a vita.
 
L'8 di marzu di u ghjornu di a Guerra di a Donna era solu un esempiu di cumu Yu-Huang Electronics Dongguan Co.,ltd prumove un sensu di cumunità è camaraderia trà u so persunale.L'avvenimentu hè stata una chance per e donne di tutti i livelli è dipartimenti di riunite, divertevi, è ligami annantu à una sperienza cumuna.

8d69
 
Cum'è l'impiegati anu participatu à a cumpetizione, sò stati acclamati da i so culleghi è supervisori, creendu una atmosfera viva è di sustegnu.A cumpagnia hà ancu furnitu rinfreschi, assicurendu chì tutti eranu ben alimentati è idratati in tuttu l'avvenimentu.

518
 
U Tug of War di u ghjornu di a donna ùn era micca solu un ghjornu divertente, ma ancu un riflessu di i valori è a filusufìa di a cumpagnia.Investendu in u benessere di i so impiegati è favurendu un sensu d'appartenenza, Yu-Huang Electronics Dongguan Co.,ltd assicura chì u so persunale hè motivatu è impegnatu, purtendu à una megliu produtividade è satisfaczione di i clienti.

d169
 
In cunclusioni, l'8 di marzu di u ghjornu di a donna di a guerra era un esempiu perfettu di cumu Yu-Huang Electronics Dongguan Co.,ltd valorizza i so impiegati è prumove una cultura di l'inclusività è di cura.Mentre a cumpagnia cuntinua à espansione è innuvà, ferma impegnata à furnisce u megliu per a so forza di travagliu, assicurendu chì tutti si sentenu apprezzati, supportati è pronti à affruntà ogni sfida.


Tempu di Postu: Mar-20-2023