page_banner06

prudutti

Vite a testa esagonale in acciaio inox DIN912

Descrizione breve:

A Vite a testa esagonale DIN912 hè un fastener comunmente utilizatu cunnisciutu per a so versatilità è affidabilità. Dispone di un drive di presa esagonale è una testa cilindrica cù una superficia superiore plana. Questa vite hè pensata per esse strettu o allentatu cù una chjave esagonale o una chjave Allen, chì furnisce una cunnessione sicura è resistente à a manipulazione.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

DIN912 Hex Socket Head Cap Screw Caratteristiche è Vantaggi

1 、 Fissazione sicura: L'unità di presa esagonale furnisce una forte cunnessione, minimizendu u risicu di slittamentu durante u serramentu o l'allentamentu. Questu assicura una soluzione di fissazione sicura è affidabile.

2 、 Resistenza à a manipulazione: L'usu di un strumentu specializatu, cum'è una chjave esagonale o una chiave Allen, aghjunghjenu una strata extra di sicurità, facendu difficiuli per l'individui micca autorizati di manipulare a cunnessione.

3 、 Testa di Profilu Bassu: A testa cilindrica cù una superficia superiore piatta permette una stallazione à flussu, riducendu u risicu di interferenza in spazi stretti o applicazioni cù spazii limitati.

4 、 Versatilità: A Vite a testa esagonale DIN912 trova applicazioni in diverse industrie, cumprese l'automobile, a machina, l'elettronica è a custruzione. Hè cumunimenti usatu per assicurà cumpunenti, assemblà machini, o attache parti in u locu.

Disegnu è Specificazioni

Taglie M1-M16 / 0#—7/8 (inch)
Materiale acciaio inossidabile, azzaru di carbone, acciau in lega, ottone, aluminium
Livellu di durezza 4.8 , 8.8, 10.9, 12.9
avsd (1)

Cuntrollu di qualità è Conformità à i Norme

Per assicurà a più alta qualità, i pruduttori di viti a testa esagonale DIN912 aderiscenu à strette prucedure di cuntrollu di qualità. Questu include l'ispezione rigorosa di materie prime, cuntrolli di precisione dimensionale, è teste per e proprietà meccaniche.

svfb (1)

Prudutti simili

avsd (3)
avsd (4)
avsd (5)

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi