Finu à chì puntu un filu di viti pò esse chjamatu un filu fino? Definimu cusì: u filu chjamatu grossu pò esse definitu cum'è un filu standard; U filu fine, invece, hè relative à u filu grossu. Sottu u listessu diametru nominali, u numeru di denti per inch varieghja, chì significa chì u pitch hè diversu. U filu grossu hà un pitch più grande, mentri u filu fine hà un pitch più chjucu. U cosiddettu filu grossu si riferisce in realtà à i filamenti standard. Senza struzzioni spiciali, i viti d'acciaio inossidabile è l'altri fasteners chì avemu generalmente cumprà sò filamenti grossi.
E caratteristiche di i viti di filettatura grossa sò alta forza, bona intercambiabilità è standard paragunabili. In generale, u filu grossu deve esse a scelta ottima; Paragunatu à i fili di pitch fine, per via di u grande pitch è di l'angolo di filu, u rendiment d'autobloccu hè poviru. In l'ambienti di vibrazione, hè necessariu di stallà rondelle di serratura, dispositivi autobloccanti, etc. U vantaghju hè chì hè faciule di disassemble è assemble, è i cumpunenti standard chì vene cun ellu sò cumpletu è facilmente interchangeable; Quandu etichettate u filu grossu, ùn ci hè micca bisognu di etichettate u pitch, cum'è M8, M12-6H, M16-7H, etc., principarmenti utilizatu per cunnette i fili.
I denti fini è i denti grossi sò esattamente u cuntrariu, è sò specificati per cumplementà i requisiti d'usu speciale chì i denti grossi ùn ponu micca scuntrà. I fili di denti fini anu ancu una serie di pitch, è u pitch di i denti fini hè più chjucu. Dunque, e so caratteristiche sò più favurevuli à l'autobloccu, anti loosening, è più denti, chì ponu riduce a fuga è ottene un effettu di sigillatura. In certi appiicazioni di precisione, i viti d'acciaio inossidabile dentati fini sò più convenienti per un cuntrollu precisu è aghjustamentu.
U svantaghju hè chì u valore di tensione è a forza sò relativamente bassu paragunatu à i denti grossi, è u filu hè propensu à danni. Ùn hè cunsigliatu per disassemble è assemble parechje volte. I noci accumpagnati è altri fasteners ponu esse ugualmente precisi, cù errori di dimensione ligera, chì ponu facilmente causà danni simultanei à viti è noci. A filetta fina hè principalmente aduprata in raccordi di tubi metrici in sistemi idraulichi, parti di trasmissione meccanica, parti di pareti sottili cù forza insufficiente, parti internu limitate da u spaziu, è fusti cù elevate esigenze autobloccanti. Quandu si etichettate u filu finitu, u pitch deve esse marcatu per indicà a diferenza da u filu grossu.
I viti di filettatura grossa è fina sò usati per scopi di fissazione.
I viti dentati fini sò generalmente usati per chjude parti di pareti sottili è parti cù esigenze elevate per a prevenzione di vibrazioni. U filu fine hà una bona prestazione autobloccante, per quessa hà una forte capacità antivibrazione è anti loose. In ogni casu, per via di a prufundità pocu di i denti di filu, a capacità di sustene a forza di tensione più grande hè peghju di u filu grossu.
Quandu ùn si piglianu micca misure anti loosening, l'effettu anti loosening di u filu fini hè megliu cà quellu di u filu grossu, è hè generalmente utilizatu per e parti di pareti sottili è parti cù elevate esigenze anti-vibrazioni.
I viti di filettatura fine anu più vantaghji quandu facenu aghjustamenti. U svantaghju di u filu fino hè chì ùn hè micca adattatu per l'appiecazione nantu à materiali cù un tissutu eccessivamente grossu è una forza povira. Quandu a forza di stringhje hè troppu alta, hè faciule fà slip u filu.
Tempu di Post: 19-May-2023