Prezzi di fabbrica Fasteners Viti à spalla persunalizati
Cumu persunalizà e viti
1. Differenti drive è stile di testa per ordine persunalizatu
2.Standard: DIN, ANSI, JIS, ISO, persunalizatu nantu à a dumanda
3. Size: From M1-M12 o O#-1/2 diamitru
4. Diversi materiali ponu esse persunalizati
5. MOQ: 10000pcs
6. Diversi trattamenti di superficia
Cume cumprà Viti Step?
1. Selezziunà i viti passu à esse usatu secondu à i bisogni di l 'occasione usu.
2. I viti di u passu deve esse sceltu secondu e specificazioni di i viti di u passu. Quandu sceglite, l'attenzione deve esse pagata à u diametru nominale di i viti è u pitch di i viti. Allora, i viti di u passaghju adattati seranu selezziunati secondu e specificazioni di filettatura di viti è standard industriali.
3. Selezziunà secondu a prufundità di u filu di a vite di u passu di muntagna.
4. Quandu l'urdinamentu, duvemu distingue i nomi di viti di u passu è sceglienu sicondu i diversi scenarii d'usu, cum'è i viti di u passu hexagonal esterni, i viti di u passu hexagonal internu di l'acciaio inox, i viti in croce, etc. deve mette in risaltu una funzione significativa di i viti è cumprà in modu specificu.
Chì sò i criterii di accettazione per i viti di step?
1. Prima di tuttu, i viti di u passu sò ancu l'evoluzione di i viti ordinariu, è l'articuli d'ispezione specifichi anu ancu esse determinati secondu u standard di difettu di a superficia di i viti standard naziunali ordinali. Per piacè riferite à i normi naziunali currispondenti per i dettagli. Se u revestimentu di a superficia è u plating affettanu l'identificazione di i difetti di a superficia, anu da esse eliminati prima di l'ispezione.
2. Siconda, e dimensioni generale è i materiali di i viti di u passu deve esse inspeccionati secondu e esigenze di i disegni di u disignu. In questu casu, l'attenzione deve esse pagata à l'ispezione di materiale I, è u fabricatore di materia prima furnisce u rapportu di certificatu di materiale. 2、 I prudutti high-end deve esse furniti cù a certificazione di materiale SGS è mandati à i laboratorii pertinenti per l'analisi di a cumpusizioni di materiale per cunfirmà se u cuntenutu di a cumpusizioni risponde à i requisiti di materiale di disegnu.
3. L'ispezione non distruttiva hè necessaria per e funzioni. In casu di qualsiasi crack di quenching in ogni parte, arrughe nantu à a superficia di cuscinetti è sottu, è se u revestimentu risponde à i requisiti ambientali RoSH durante l'ispezione non distruttiva di i viti.
4. Allora ci hè l'ispezione distruttiva, cum'è a prova d'impattu di durezza currispundente per u gradu di durezza di i viti di u passu; A durezza interna, a pruprietà meccanica, a prova di torque, etc., dannu i viti non standard, ma per i pruduttori di viti cù un forte cuncettu di qualità, sò tutti l'articuli di prova necessarii.