page_banner05

Squadra di Cumpagnia

Cumpagnia Team-2 (10)

Yuqiang Su

CEO

U fundatore è presidente di Dongguan Yuhuang Electronic Technology Co., Ltd., chì hè natu in l'anni 1970, hà travagliatu duramente in l'industria di a vite per più di 20 anni. Hà godutu una bona reputazione in l'industria di a vite da quandu era un novu è hà cuminciatu da zero. U chjamemu affettuosamente u "Prince of Screws". In 2016, hà ottenutu u diploma EMBA da l'Università di Pechino, è in 2017, hà stabilitu u "centru di salute di u puntu originale" di u benessiri publicu.

Cumpagnia Team-2 (9)

Zhou Zheng

Direttore di u Dipartimentu di Ingegneria

Impegnatu in l'industria di fastener per parechji anni, rispunsevuli di u disignu di u disignu di u produttu, a ricerca è u sviluppu di u produttu, a guida di u prublema di l'assemblea, hà una sperienza assai ricca in a ricerca è u sviluppu di i prudutti di fastener, è furnisce un supportu tecnicu di ingegneria per i clienti.

Cumpagnia Team-2 (4)

Jianjun Zheng

Capu di u dipartimentu di pruduzzione

Responsabile di u prucessu di partenza di viti, fasteners è altri prudutti. Hè impiegatu per più di 10 anni. Hà una ricca sperienza di gestione in a pruduzzione, travaglia meticulosu è cuscenza.

Cumpagnia Team-2 (3)

Hongyong Tang

Capu di u dipartimentu di pruduzzione

Rispunsevuli di u prucessu di rubbing denti di i prudutti di viti fastener, oltri a pruduzzione è u sviluppu di i prudutti spiciali persunalizati, è pruposti piani di migliuramentu di novi prudutti per parechje volte, è sviluppatu successu è risolviu i prublemi di usu di i clienti.

Cumpagnia Team-2 (2)

Rui Li

Capu di u Dipartimentu di a Qualità

Mettite avanti è riformate u prucessu di cuntrollu di qualità per parechje volte, migliurà l'efficienza è l'effettu di a prova; Rispondi rapidamente à i prublemi di qualità è furnisce soluzioni per i clienti.

Cumpagnia Team-2 (1)

Cherry Wu

Manager di u Cummerciu Esteru

Più di deci anni di spirienza di cummerciu esteru, bè à scopre i bisogni reali di i clienti è furnisce servizii per questu scopu; U dittu più cumuni hè "avemu da pensà da a perspettiva di i clienti"